Πασχαλινή λαμπάδα Decoupage με Τον Ιησού Χριστό διακοσμημένη με φυσικό σχοινί γιούτας και μεταλλικό φύλλο έλιας που συμβολίζει τη νίκη και την ελπίδα! Συνοδεύεται από ξύλινη πλάτη με την Ανάσταση Του Ιησού Χριστού.
Διαστάσεις: 35cm
€11.50
Διαθεσιμότητα: 2-3 ημέρες
Πασχαλινή λαμπάδα Decoupage με Τον Ιησού Χριστό διακοσμημένη με φυσικό σχοινί γιούτας και μεταλλικό φύλλο έλιας που συμβολίζει τη νίκη και την ελπίδα! Συνοδεύεται από ξύλινη πλάτη με την Ανάσταση Του Ιησού Χριστού.
Διαστάσεις: 35cm
Πασχαλινή λαμπάδα Decoupage με Τον Ιησού Χριστό διακοσμημένη με φυσικό σχοινί γιούτας και μεταλλικό φύλλο έλιας που συμβολίζει τη νίκη και την ελπίδα! Συνοδεύεται από ξύλινη πλάτη με την Ανάσταση Του Ιησού Χριστού.
Διαστάσεις: 35cm
Διαστάσεις | 3 × 2 × 35 cm |
---|
Διαθεσιμότητα: 2-3 ημέρες
Πασχαλινή λαμπάδα Decoupage με την Παναγία Ένθρονη διακοσμημένη με φυσικό σχοινί γιούτας και μεταλλικό φύλλο έλιας που συμβολίζει τη νίκη και την ελπίδα! Συνοδεύεται από ξύλινη πλάτη με την Ανάσταση Του Ιησού Χριστού.
Διαστάσεις: 35cm
Παναγία Υπέρμαχος Στρατηγός Χειροποίητη Εικόνα Σε Ξύλο 12x19cm
Η θαυμαστή ιστορία της, συνδέεται με την τραγική περίοδο της εικονομαχίας: Στις αρχές του 9ου αιώνα, στην Κωνσταντινούπολη μια ευσεβής γυναίκα η Βικτωρία, είχε στο σπίτι της την εικόνα της Παναγίας της Γλυκοφιλούσας. Φοβούμενη όμως το μένος των εικονομάχων προς τις εικόνες, αλλά και τις τιμωρίες που επέβαλλαν σε όσους χριστιανούς είχαν εικόνες ή τις έκρυβαν στις οικίες τους, αποφάσισε να την κρύψει για να την γλιτώσει από την καταστροφή.
Σύμφωνα με την παράδοση, η Αγία Ζώνη φτιάχτηκε από την ίδια τη Θεοτόκο από τρίχες καμήλας και παραδόθηκε στον Απόστολο Θωμά μετά την Κοίμησή της. Κατά τη περίοδο της βασιλείας του αυτοκράτορα Αρκάδιου, η Τίμια Ζώνη μεταφέρθηκε στην Κωνσταντινούπολη, οπού τοποθετήθηκε σε μια υπέροχη λειψανοθήκη που ονομάστηκε «Αγία Σορός».
Η θαυμαστή ιστορία της, συνδέεται με την τραγική περίοδο της εικονομαχίας: Στις αρχές του 9ου αιώνα, στην Κωνσταντινούπολη μια ευσεβής γυναίκα η Βικτωρία, είχε στο σπίτι της την εικόνα της Παναγίας της Γλυκοφιλούσας. Φοβούμενη όμως το μένος των εικονομάχων προς τις εικόνες, αλλά και τις τιμωρίες που επέβαλλαν σε όσους χριστιανούς είχαν εικόνες ή τις έκρυβαν στις οικίες τους, αποφάσισε να την κρύψει για να την γλιτώσει από την καταστροφή.
Η αποτύπωση της Παναγίας Εγκυμονούσας σε εικόνα σπανίζει. Αν και η Εκκλησία μας αποδίδει μεγάλη σημασία στην μητρότητα μέσω των εορτών της (εορτασμός της συλλήψεως της Αγίας Άννας και του Τιμίου Προδρόμου, του γενεθλίου της Θεοτόκου και του Ιωάννη του Προδόμου) και παρά τον θεματικό συσχετισμό της με τον Ακάθιστο Ύμνο, η Παναγία Εγκυμονούσα, ως πρότυπο, δεν είναι ιδιαίτερα διαδεδομένη στην τέχνη της αγιογραφίας.
Παναγία η Καρδιώτισσα, ή Παναγία η Καραιότησα, ή Παναγία η Καραιώτισσα.
Πρόκειται για εικόνα της Βρεφοκρατούσας Παναγίας που βαστάζει το βρέφος του Ιησού στην αριστερή αγκαλιά της, επάνω στην καρδιά της. Χαρακτηριστικό του τύπου της Παναγίας της Καρδιώτισσας είναι η ιδιόμορφη στάση του παιδιού Ιησού που είναι γυρισμένο όλο προς την Παναγία με την πλάτη προς τον θεατή. Η παραλλαγή αυτή εφαρμόζεται σε σειρά κρητικών κυρίως εικόνων του 15ου αιώνα με σημαντικότερη την Καρδιώτισσα του Βυζαντινού Μουσείου, την οποία υπογράφει ο γνωστός Κρητικός ζωγράφος Άγγελος. Η στάση αυτή του παιδιού που εφαρμόζεται στην φυγή στην Αίγυπτο και τη Βρεφοκτονία ήταν γνωστή στη σημειολογία της μελλοντικής θυσίας του νηπίου Χριστού. Αποκαλυπτικό γι’ αυτή την εικονογραφική σχέση στοιχείο δίνεται στο απόκρυφο κείμενο του Μαρτυρίου του αγίου Ματθαίου, όπου ο Χριστός εμφανίζεται στον Απόστολο “εν σχήματι των ψαλλόντων εν τώ παραδείσω νηπίων”, εκεί γίνεται και η ταύτιση του παιδιού της Καρδιώτισσας με τα νήπια της βρεφοκτονίας του Ηρώδη.
Χειροποίητη Εικόνα της Παναγίας σε φυσικό σκαλιστό κομμάτι ξύλου.
Η θαυματουργή Εικόνα της Παναγίας Γιάτρισσας βρέθηκε από τα Ιεροσόλυμα στο Λουτράκι, μέσω μίας γυναίκας η οποία είχε ταξιδέψει στους Αγίους Τόπους και την έφερε ως δώρο σε αγαπημένο της πρόσωπο.
Με τα χρόνια, η εικόνα έκανε πολλά θαύματα και βοήθησε πολλούς ανθρώπους με προβλήματα υγείας, εξού και το όνομα της.
Η θαυμαστή ιστορία της, συνδέεται με την τραγική περίοδο της εικονομαχίας: Στις αρχές του 9ου αιώνα, στην Κωνσταντινούπολη μια ευσεβής γυναίκα η Βικτωρία, είχε στο σπίτι της την εικόνα της Παναγίας της Γλυκοφιλούσας. Φοβούμενη όμως το μένος των εικονομάχων προς τις εικόνες, αλλά και τις τιμωρίες που επέβαλλαν σε όσους χριστιανούς είχαν εικόνες ή τις έκρυβαν στις οικίες τους, αποφάσισε να την κρύψει για να την γλιτώσει από την καταστροφή.
Η θαυμαστή ιστορία της, συνδέεται με την τραγική περίοδο της εικονομαχίας: Στις αρχές του 9ου αιώνα, στην Κωνσταντινούπολη μια ευσεβής γυναίκα η Βικτωρία, είχε στο σπίτι της την εικόνα της Παναγίας της Γλυκοφιλούσας. Φοβούμενη όμως το μένος των εικονομάχων προς τις εικόνες, αλλά και τις τιμωρίες που επέβαλλαν σε όσους χριστιανούς είχαν εικόνες ή τις έκρυβαν στις οικίες τους, αποφάσισε να την κρύψει για να την γλιτώσει από την καταστροφή.
Ζωοδόχος Πηγή Χειροποίητη Εικόνα Σε Ξύλο
Η Θεομητορική εορτή της Ζωοδόχου Πηγής καθιερώθηκε τον 19ο αιώνα ως επέτειος των εγκαινίων του ιερού ναού που κτίστηκε προς τιμήν της Παναγίας της Ζωοδόχου Πηγής στο Μπαλουκλή της Κωνσταντινούπολης. Ο αυτοκράτορας Λέων ο Μέγας, το έτος 474 μ.Χ., ανήγειρε προς τιμήν της Θεοτόκου ναό εξαιρετικού κάλλους. Ο ναός βρισκόταν κοντά σε μία πηγή, της οποίας το ιαματικό νερό είχε θεραπεύσει πολλούς ανθρώπους, μεταξύ αυτών και τον αυτοκράτορα Ιουστινιανό.
Η Κοίμησις της Υπεραγίας Θεοτόκου συνέβη στην οικία του Ευαγγελιστή Ιωάνννη. Σύμφωνα με την εκκλησιαστική παράδοση η Παναγία πληροφορήθηκε τον θάνατό της από έναν άγγελο Κυρίου τρεις ημέρες προτού αυτός συμβεί και άρχισε να προσεύχεται στο όρος των Ελαιών. Όταν εκοιμήθη η Μαρία, δεν ήταν όλοι οι Απόστολοι παρόντες στα Ιεροσόλυμα επειδή κήρυτταν τον λόγο του Χριστού. Θεία νεφέλη τους άρπαξε και τους έφερε κοντά στην Παναγία.
Shopping cart is empty!
Reviews
There are no reviews yet.